Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Idag, 14:21 0 kommentarer
Stort grattis till Vida, Alicia, Majken och Noli som tog klivet upp och visade mod, vilja och engagemang under matchen.
SSD-match igår och även om resultatet inte gick vår väg, så var det långt ifrån det viktigaste. De här matcherna är en värdefull del av vår verksamhet eftersom de ger alla spelare i damtruppen möjlighet till matchspel. Extra roligt är att vi gör det tillsammans med våra F17-spelare, som får chansen att växa in i seniorspelet och träna på att spela enligt damlagets spelidé och arbetssätt.
Igår fick vi dessutom se fyra debutanter från F17-truppen göra sina första matcher i seniorspel.
Stort beröm till hela laget för en stark insats! Särskilt imponerande var Elin L, Selma Lu och Anna som spelade två matcher i rad och ändå fortsatte att jobba hårt hela vägen. Riktigt kul att se den inställningen!
Vi visade mod i vårt spel och försökte gång på gång hitta lösningar längs marken istället för att slå långt. Det gav utdelning i en riktigt bra andra halvlek där vi också fick se ett snyggt mål.
Resultatet känns kanske lite orättvist sett till matchbilden, men idag tar vi framför allt med oss prestationen, utvecklingen och det fina samarbetet mellan damlaget och F17.
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies